فلایتیو منتقدان را متهم کرد؛ بازگشت به نام سابق پس از جنجال!
به گزارش تیکاگو به نقل از کجارو
«فلایتیو» پلتفرم آنلاین خرید بلیت هواپیما، هتل و خدمات گردشگری در واکنش به حواشی چندماهه اخیر خود، دامنه و برند خود را به «فلایتور» تغییر داده بود. پس از جنجالی شدن این اتفاق حالا فلایتیو دوباره به آدرس و دامنه قبلیاش بازگشته و بدون اشاره به این موضوع اطلاعیهای نیز صادر کرده است.
بازگشت فلایتور به برند سابق خودش پس از جنجالی بود که برای دور زدن محدودیتها اعمال کرد. البته هنوز تکلیف رسمی تعلیق مجوز فعالیت این پلتفرم روشن نیست و مجوز فلایتیو از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای فروش بلیت و ایجاد تعهد جدید همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد.
این در حالی است که روز گذشته فلایتیو بیانیهای صادر کرده است:
این روزها برند ریشهدار و دهساله «فلایتیو» با موجی از فشارها و هجمههای کمسابقه مواجه شده است؛ هجمههایی که بهوضوح از سطح نقد یک کسبوکار فراتر رفته و بیش از آنکه دغدغه اصلاح داشته باشند، شائبه شکلگیری یک جریان هماهنگ رسانهای، اجرایی و صنفی را تقویت میکنند. جریانی که همزمان با تشدید اختلافات سهامداری گذشته فعال شده و به نظر میرسد از سوی برخی ذینفعان سابق هدایت میشود که درجریان پیشنهادات اخیر برای خرید فلایتیو از سهامدار عمده با مخالفت ایشان مواجه شده است.
در بخش انتهایی بیانیه فلایتیو آمده است:
با وجود همه این فشارها، فلایتیو همچنان بر اصول خود پایبند است: شفافیت، صداقت، جبران حقوق کاربران، اصلاح فرآیندها و همکاری با نهادهای نظارتی. این شرکت، مانند بسیاری از برندهای ریشهدار، باور دارد که با همراهی کاربران و خانواده بزرگ خود، از این مقطع دشوار نیز عبور خواهد کرد و مسیر بازسازی اعتماد و خدمترسانی پایدار را ادامه خواهد داد. فلایتیو حق پیگیری قضایی تمامی اقدامات خلاف واقع، تخریبهای سازمانیافته و رفتارهای مخرب را برای خود محفوظ میداند و اطمینان دارد که حقیقت، در مسیر قانونی و نه در هیاهوی رسانهای، روشن خواهد شد.
بازگشت به دامنه سابق به معنای رفع تعلیق یا حل مشکلات قانونی این پلتفرم آنلاین نیست؛ بلکه بیشتر به نظر میرسد تلاشی است برای ادامه فعالیت بدون اینکه وضعیت حقوقی آن شفاف شده باشد.





