اخبار استان ها

اهدای تندیس جایزه ملی ارتباط با مشتریان به مدیرعامل آبفای قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، لوح تقدیر و تندیس این رویداد از سوی «هاشم امینی» مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به «داراب بیرنوندی»، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اهدا شد.

این تقدیربه دلیل فعالیت های شرکت آبفای استان قزوین در حوزه ارتباط با مشتریان و خدمات ارائه شده در این حوزه صورت گرفته است.

همچنین با اهدای لوح تقدیر و تندیس جداگانه ای از سوی «مهدی بختی» مدیر کل دفتر روابط عمومی، امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور از «ناصر لامعی» معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به عنوان یکی از ۱۰فرد تاثیر گذار سال در این حوزه تقدیر شد.

براساس این گزارش؛ با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه جداگانه ای نیز از «مصطفی قاسمی» مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به دلیل کسب رتبه سوم در دو بخش ارائه خدمات تعاملی مستمر و اجرای برنامه های وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند و جلب مشارکت حداکثری مردمی تقدیر شد.

«داراب بیرنوندی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهارکرد: سیستم CRM شرکت آبفای استان قزوین در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به مردم راه اندازی و بهره برداری شده است.

وی افزود: سیستم مذکور موجب دسترسی آسان، سریع، مدیریت عملکرد و پیگیری روند درخواست خدمات و نیز رعایت حقوق شهروندی و مدیریت وصول و درآمدهای شرکت در راستای ایجاد بسترهای لازم و منابع پایداری مطلوب راهبری شبکه و آبرسانی  به مردم شریف استان است که بر طبق آن خدمات شناسه دار خدمات مشترکین شرکت به مردم ارائه می شود.

بیرنوندی خاطرنشان کرد: خدمات فروش و پس از فروش مشترکین شرکت از طریق میز خدمت درگاه شرکت و همچنین دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن یار آب و مشترکین مرکز ۱۲۲، به تدریج و در مراحل مختلف با آگاهی رسانی لازم در جهت شناخت این شیوه  انجام خدمت به صورت غیرحضوری ارائه شده و مردم شریف و مشترکان بدون مراجعه حضوری می توانند خدمات ۲۴گانه را دریافت کنند.

46

منبع خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا