رپورتاژ آگهی

0 تا 100 نمایشگاه Expo اوساکا

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایشگاه Expo اوساکا یک رویدادی است پر جنب و جوش که در آن آخرین محصولات و کالاهای صنعتی، خدمات و نوآوری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود که همانند یک ویترین غول پیکر از چیزهای جالب است. در واقع با اشتراک گذاشتن ایده‌ها، فرصتی برای فناوری‌های پیشرفته به وجود می‌آید. آیا می‌خواهید در مورد دنیای نمایشگاه اکسپو بیشتر بدانید؟ به ما بپیوندید تا اطلاعاتی در مورد این نمایشگاه، تور اکسپوی ژاپن، مکان برگزاری، اهداف و مزایا ارائه دهیم.

تور EXPO ژاپن؛ سفری به دنیای تکنولوژی‌ها

در حال حاضر نمایشگاه Expo اوساکا ده‌ها میلیون بازدید کننده را گرد هم می‌آورد و از آن‌ها دعوت می‌کند تا یک موضوع جهانی را به روش تعاملی و همه جانبه کشف کنند. در واقع بعد از المپیک و جام جهانی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی به شمار می‌آید؛ زیرا که شرکت‌های بزرگ دنیا، ایده‌ها و تکنولوژی‌های آینده را معرفی خواهند کرد و تنها هر ۵ سال یکبار برگزار می‌شود و یک فرصت تکرار نشدنی خواهد بود. با انتخاب تور ژاپن می‌توانید با این تکنولوژی‌ها آشنا شوید و آینده را از نزدیک ببینید؛ بدون اینکه دغدغه‌ای از سفر داشته باشید.

برنامه تور نمایشگاه جهانی اکسپو در ماهبان تور به شکل زیر است.

مدت سفر9 روزمدت اقامت6 شب و 7 روزتاریخ شروع سفر11/2/1404تاریخ پایان سفر19/2/1404محل حرکتفرودگاه امام خمینیشهرهای مورد بازدید6 شب اوساکاوعده‌های غذایی6 صبحانهترانسفرهای اصلیترکیش ایرلاینز

دیدنی های نمایشگاه ژاپن

برنامه‌ ریزی سفر اکسپو و گشت ‌های تفریحی در تور ژاپن

با تور ژاپن می‌توانید در کنار بازدید از نمایشگاه، مکان‌های دیدنی ژاپن را نیز تماشا کنید. این برنامه سفر به شکل زیر است:

روز اول (۱۱/۲/۱۴٠۴): پرواز از تهران به استانبول

روز دوم: پرواز از استانبول به اوساکا و اقامت در هتل

روز سوم: بازدید از نمایشگاه اکسپو اوساکا پس از صرف صبحانه و چک اوت

روز چهارم: بازدید از نمایشگاه اکسپو اوساکا پس از صرف صبحانه

روز پنجم: حرکت به سمت شهر نارا و بازدید از پارک آهو و معبد تودایجی، همچنین بازدید از قلعه اوساکا و منطقه پرهیاهوی دوتونبوری

روز ششم: پس از صرف صبحانه، حرکت به سمت کیوتو، بازدید از جنگل بامبو، معبد کیومیزودورا، معبد هزار دروازه فوشیمی ایناری و بازگشت به هتل

روز هفتم: وقت آزاد برای گشت‌های اختیاری

روز هشتم: پس از چک اوت حرکت به سمت فرودگاه و پرواز به استانبول

روز نهم (۱۹/۲/۱۴٠۴): پرواز از استانبول به تهران

نمایشگاه اکسپو ژاپن با تور ماهبان

نمایشگاه Expo اوساکا؛ جشن نوآوری در یک صحنه جهانی

نمایشگاه جهانی Expo دستاوردهای فنی و هنری کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد و خلاقیت‌هایی از دنیای صنعت، هنرهای کاربردی و زیبا را به عموم مردم ارائه می‌دهد. این نمایشگاه که از سال ۱۸۵۱ برگزار می‌شود، همیشه در کانون توجه نوآوری‌های صنعتی و فنی قرار گرفته است. طی این سال‌ها وسایلی مانند آسانسور، ماشین‌های الکتریکی، اولین تلفن همراه در نمایشگاه اکسپو رونمایی شده است. شما با حضور در این نمایشگاه می‌توانید نوآوری‌ها و فرهنگ هر کشور شرکت کننده را در غرفه خود کشف کنید.

با توجه به اطلاعاتی که دیجیاتو از نمایشگاه Expo اوساکا به دست آورده، انتظار می‌رود با تقویت اقتصاد ژاپن و منطقه‌ اوساکا و همچنین، بهبود عملکرد شرکت‌های کوچک بی‌شک رشد اقتصادی قابل توجهی ایجاد ‌شود. این رشد اقتصادی می‌تواند فرصت‌های شغلی جدیدی را فراهم کند و باعث رونق کسب و کارها شود. برآوردها نشان می‌دهد که موجی از رشد اقتصادی به ارزش 2 تریلیون ین به دست می‌آید که فرصت‌های تجاری گسترده‌ای را فراهم می‌کند.

به زبان ساده‌تر باید بگوییم که این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم قدرتمند برای سازمان‌ها و شرکت‌ها عمل می‌کند تا آخرین پیشرفت‌ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند. مکانی است برای شبکه‌سازی و آموزش و اشتراک گذاری که کسب و کارها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند با روندهای صنعت آشنا می‌شوند و مصرف کنندگان نیز شاهد این پیشرفت‌ها می‌شوند.

مکان برقراری نمایشگاه اکسپو اوساکا

یومه‌شیما، جزیره مصنوعی در خلیج اوساکا است که بیش از ۱۵۵ هکتار وسعت خواهد داشت. نمایشگاه Expo به مدت ۶ ماه از ۱۳ آوریل تا ۱۳ اکتبر 2025 در این مکان (نزدیک به استودیو یونیورسال ژاپن و آکواریوم تمپوزان / اوزاکا) برگزار می‌شود. غرفه‌های ملی در منطقه Pavilion World خواهند بود که به 3 منطقه بر اساس موضوع تقسیم می‌شوند.

نجات جان: به بررسی روش‌هایی برای مقابله با عفونت می‌پردازند. همچنین، بهبود سلامت جهانی، افزایش طول عمر سالم انسان، حیات وحش و سیاره را از طریق استفاده از فناوری‌های پیشرفته ارزیابی می‌کنند.

توانمندسازی زندگی‌ بشر: برای این‌که زندگی روزمره متحول شود و بهبود کیفیت زندگی را به همراه داشته باشید به بررسی نوآوری‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی، رباتیک و اینترنت اشیا می‌پردازند تا جوامعی هوشمند و پیشرفته به وجود آید.

اتصال زندگی‌ها: هدف اصلی از این موضوع، تلاش برای تقویت و تبادل فرهنگی ملت‌ها است تا با یکدیگر ارتباط بیشتری داشته باشند و با تعامل با یکدیگر بتوانند تاثیر زیادی در آینده داشته باشند.

روبه‌روی ورودی اصلی نمایشگاه جهانی و در نزدیکی غرفه ژاپن، پاویون فرانسه قرار دارد که آثار هنری، نمایش‌های پر جنب و جوش و تجربه همه جانبه دارد که در واقع نشان دهنده برند فرانسه است. انجمن اکسپو اعلام کرد « این اکسپو ابتکاراتی را با هدف ایجاد جامعه‌ای آینده برای زندگی ما ارائه می‌کند.» توسط ۱۵۰ کشور و ۲۵ سازمان بین‌المللی همچنین، شرکت‌ها، سازمان‌های غیردولتی و گروه‌های شهروندان به فعالیت می‌پردازند.

اهداف نمایشگاه Expo اوساکا

با نمایشگاه Expo اوساکا که نقش مهمی در اهداف آینده جهانی دارد، ژاپن از نظر اقتصادی پیشرفت می‌کند و مسائل اجتماعی را حل می‌کند. این رویداد بین المللی به مسائلی مانند فرهنگ و هنر، پیشرفت فناوری، تغییرات آب و هوایی، سلامت عمومی و در کل بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها می‌پردازد. از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه اکسپو می‌توان موارد زیر را نام برد:

همکاری بین المللی کشورها و ایجاد فرصتی برای برقراری ارتباط با ثروت فرهنگ ژاپن

حمایت از اقتصادهای محلی و فراهم کردن اشتغال جدید با تقویت کسب و کارهای کوچک

ایجاد نوآوری و راه‌های خلاقانه از طریق تعامل و همکاری افراد با یکدیگر

افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های داخلی و بین‌المللی

اتصال جهانی ذهن افراد با یکدیگر برای ایجاد و انتقال ایده‌های جدید

معرفی تاریخ و فرهنگ اوساکا از طریق جذب گردشگران خارجی

انواع مختلف اکسپو

Expo از نمایشگاه فناوری تا جشنواره‌های فرهنگی را شامل می‌شود که نمایشگاه‌ها متنوع و چند وجهی هستند. این نمایشگاه‌ها طیف وسیعی از صنایع و علایق را ارائه می‌دهند و هر نوع مخاطب منحصر به‌فرد خود را دارد. نمایشگاه Expo نه تنها صنایع را شکل می‌دهد بلکه جامعه را نیز تقویت می‌کند. در کل به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است.

نمایشگاه‌های تجاری: نمایشگاه‌های تجاری در درجه اول بر محصولات و خدمات خاص صنعت تمرکز دارند. آن‌ها برای توسعه کسب و کار، کاوش در روندهای جدید بازار و شبکه‌سازی ایده آل هستند. این نمایشگاه به خاطر داشتن کارگاه‌ها و نمایش محصولات، متخصصان و رهبران صنعت را به خود جذب می‌کند.

نمایشگاه‌های مصرف کننده: همان‌طور که از اسم آن پیدا است درهای خود را به روی مردم باز می‌کند و انواع کالا و خدمات مصرفی را به نمایش می‌گذارد. به عبارت دیگر نشان‌دهنده راه‌اندازی محصول، تبلیغ برند و بازخورد مستقیم مشتری است.

نمایشگاه‌های فرهنگی: در این نمایشگاه صنایع دستی، سنت‌های جوامع مختلف و فرهنگ هنرها را نشان می‌دهند. این نمایشگاه مخاطبان متنوعی را جذب می‌کند و تبادل فرهنگی را ارتقا می‌دهد.

نمایشگاه‌های فناوری: نمایشگاه فناوری، کانونی برای جدیدترین فناوریها و نوآوری‌ها است. در واقع این نمایشگاه برای شرکت‌ها، استارت آپ‌ها و علاقمندان به تبادل ایده‌ها بسیار مهم است. از هوش مصنوعی تا واقعیت مجازی به نمایش داده می‌شود و مخاطبان جهانی را به خود جذب می‌کند.

مزایای حضور در نمایشگاه Expo اوساکا

حضور در نمایشگاه Expo یک تجربه عالی، سرشار از فرصت‌ها و بینش‌ها خواهد بود. این رویداد فقط مربوط به نمایش دادن فناوری‌ها نیست بلکه مرکزی برای رشد، یادگیری، ارتباطات و تعاملات است. باید گفت چه صاحب کسب و کار و حرفه‌ای باشید چه علاقه‌مند به نمایشگاه، در کل مزایای بسیاری برای شما ارائه می‌دهد که در ادامه برای شما آورده شده است.

تمرکز بر ارتباطات و شبکه‌سازی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای حضور در نمایشگاه Expo اوساکا، فرصت شبکه‌سازی است. گروه متنوعی از متخصصان صنعت، رقبا و مشتریان بالقوه زیر یک سقف جمع می‌شوند که یک محیط ایده‌آل برای ایجاد روابط جدید به وجود ‌آورند. شبکه‌سازی باعث ایجاد همکاری، مشارکت و فرصت‌های تجاری جدید می‌شود.

گسترش دانش و نوآوری

همان‌طور که گفته شد، نمایشگاه‌ها کانون دانش و نوآوری هستند که دسترسی به صنعت و فناوری را فراهم می‌کند. شرکت کنندگان می‌توانند در گفتگوهای رهبران صنعت، سمینارها و کارگاه‌ها شرکت کنند که باعث یادگیری مداوم آن‌ها می‌شود.

بستری برای تبلیغات و بازاریابی

نمایشگاه Expo یک فرصت عالی برای دیده شدن برند و نام تجاری شرکت‌ها و بازاریابی است. نمایش محصولات یا خدمات به طور مستقیم باعث دریافت بازخورد و افزایش آگاهی از برند است که این امر بسیار ارزشمند خواهد بود.

منبعی از ایده‌های نو و خلاقانه

وجود مبتکران و رهبران می‌تواند جرقه‌ای برای بیدار کردن ایده‌ها و رویکردهای جدیدی باشد که این روند برای رشد شخصی و حرفه‌ای شما مهم است.

سخن پایانی

در نهایت باید بگوییم که نمایشگاه Expo اوساکا مکانی است که در آن فناوری‌ها و محصولات جدید متولد می‌شود تا راحتی بیشتری را برای افراد در زندگی روزمره فراهم ‌کنند. در واقع این نمایشگاه، افراد و نوآوری‌ها را گرد هم می‌آورد تا به مسائلی که بشر در مقیاس جهانی با آن مواجه است، رسیدگی کند. نمایشگاه اکسپو تنها یک رویداد نیست بلکه تجربیات محوری است که می‌تواند روابط پایدار ایجاد کند و پیشرفت صنعت را پیش ببرد.

منبع خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا