به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، لوح تقدیر و تندیس این رویداد از سوی «هاشم امینی» مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به «داراب بیرنوندی»، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اهدا شد.
این تقدیربه دلیل فعالیت های شرکت آبفای استان قزوین در حوزه ارتباط با مشتریان و خدمات ارائه شده در این حوزه صورت گرفته است.
همچنین با اهدای لوح تقدیر و تندیس جداگانه ای از سوی «مهدی بختی» مدیر کل دفتر روابط عمومی، امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفای کشور از «ناصر لامعی» معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به عنوان یکی از ۱۰فرد تاثیر گذار سال در این حوزه تقدیر شد.
براساس این گزارش؛ با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه جداگانه ای نیز از «مصطفی قاسمی» مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به دلیل کسب رتبه سوم در دو بخش ارائه خدمات تعاملی مستمر و اجرای برنامه های وفاداری مشتری، ارزش ویژه برند و جلب مشارکت حداکثری مردمی تقدیر شد.
«داراب بیرنوندی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهارکرد: سیستم CRM شرکت آبفای استان قزوین در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به مردم راه اندازی و بهره برداری شده است.
وی افزود: سیستم مذکور موجب دسترسی آسان، سریع، مدیریت عملکرد و پیگیری روند درخواست خدمات و نیز رعایت حقوق شهروندی و مدیریت وصول و درآمدهای شرکت در راستای ایجاد بسترهای لازم و منابع پایداری مطلوب راهبری شبکه و آبرسانی به مردم شریف استان است که بر طبق آن خدمات شناسه دار خدمات مشترکین شرکت به مردم ارائه می شود.
بیرنوندی خاطرنشان کرد: خدمات فروش و پس از فروش مشترکین شرکت از طریق میز خدمت درگاه شرکت و همچنین دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن یار آب و مشترکین مرکز ۱۲۲، به تدریج و در مراحل مختلف با آگاهی رسانی لازم در جهت شناخت این شیوه انجام خدمت به صورت غیرحضوری ارائه شده و مردم شریف و مشترکان بدون مراجعه حضوری می توانند خدمات ۲۴گانه را دریافت کنند.
46