بسیاری از برندها هر سال برای کریسمس ویترینهایی مشابه یا تکراری انتخاب میکنند، اما برندهای لوکس رویکردی متفاوت در پیش میگیرند.
این برندها با توجه به هویت منحصربهفرد، داستان برند، محصولات برتر و عناصر الهامبخش خود، تلاش میکنند چیدمانهایی خلاقانه و اختصاصی طراحی کنند که نهتنها زیبایی بصری، بلکه پیام و اصالت برند را بهخوبی منعکس کند.
با هم چند نمونه از ویترین برند های لوکس فشن در روز های کریسمس تماشا میکنیم:
این ویترینها، فراتر از نمایش، به یک اثر هنری بدل میشوند که مشتریان را به دنیای ویژه برند دعوت میکنند.