به گزارش کلیک ۱۴ اسفند، هتل اسپیناس پالاس میزبان رویداد پایان سال هلدینگ سپاس بود. این رویداد با حضور مدیران این مجموعه و دیگر فعالان اکوسیستم استارتاپی برگزار شد و به معرفی دستاوردها و پیشرفتهای اخیر هلدینگ سپاس در چهار حوزه استراتژیک بیمه، انرژی، گردشگری و تجارت الکترونیک پرداخت.
چالشهای کارآفرینی و اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال
در ابتدای این مراسم، بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، به چالشهای مسیر کارآفرینی و اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال اشاره کرد.
وی با معرفی چهار حوزه اصلی فعالیت هلدینگ سپاس اظهار داشت: “این هلدینگ با همکاری شرکتهای پیشرو در زمینههای بیمه، انرژی، گردشگری و تجارت الکترونیک به توسعه و رشد اکوسیستم دیجیتال کشور کمک میکند.
در ادامه مراسم” نادر حجازیان،رئیس هیئتمدیرهی هلدینگ سپاس، به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و بر لزوم همکاری و اتحاد میان شرکتها تأکید کرد.
وی اظهار داشت: “برای عبور از این سال سخت، باید کنار هم باشیم و با تلاش و تفکر میتوانیم به بهار خوبی برسیم.”
مسیر شکلگیری هلدینگ سپاس
مدیرعامل هلدینگ سپاس، در رویداد پایان سال این مجموعه درباره تاریخچه هلدینگ گفت: «ما فعالیت خود را با تاسیس بیمهداتکام، در سال ۱۳۹۵ آغاز کردیم و در مسیری پرچالش در صنعت بیمه قرار گرفتیم که البته برای ما تجربیات و دستاوردهای زیادی به همراه داشت.
بهاره شریفیون افزود: در سال ۱۳۹۹، پس از تحولات مهم، به عنوان یک شرکت مستقل و عضوی از هلدینگ سپاس ادامه فعالیت دادیم. اکنون هلدینگ سپاس شامل ۹ شرکت در حوزههای مختلف است.»
رشد بیمهداتکام: از استارتآپ به ۶ میلیون کاربر فعال
محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمهداتکام، نیز در این رویداد به روند رشد این استارتاپ اشاره کرد.
گفت: “بیمهداتکام از سال ۱۳۹۵ با چهار نفر در یک فضای کوچک شروع به کار کرد و امروز به ۶ میلیون کاربر فعال دست یافتهایم. این موفقیت نتیجه شفافیت بیشتر نسبت به شیوههای قدیمی و استفاده از سامانه هوشمند بازاریابی است که به کسبوکارها این امکان را میدهد که سرویسهای بیمه را آنلاین، برخط و با دقت بالا ارائه دهند.”
ارائه خدمات تبلیغات هدفمند با استفاده از پست ایران
در ادامه این رویداد، شرکت مدیریت ارتباطات ماهان به معرفی خدمات تبلیغات هدفمند پرداخت.
این شرکت با استفاده از ۵۲ میلیون رکورد اطلاعات مکانی بهروز شده توسط شرکت پست ایران، امکان ارائه تبلیغات موثر به کسبوکارها را فراهم میکند. این سیستم تبلیغات هدفمند با دقت بالا به کسبوکارها این امکان را میدهد که تبلیغات خود را به مخاطبان مورد نظر ارسال کنند.
شانا تراول، چشمانداز جهانی و رقابت با استانداردهای بینالمللی
امید عبدالملکی، مدیرعامل شانا تراول، هدف بخش گردشگری هلدینگ سپاس را فعالیت در سطح جهانی معرفی کرد و افزود: «ما توانایی مدیریت خدمات و امور مالی را داریم و میتوانیم آنها را با حاشیه سود کم در اختیار شریکهای تجاری خود قرار دهیم.
او افزود: هدف ما عرضه جهانی خدمات است و باور داریم که میتوانیم با نمونههای بینالمللی رقابت کنیم.» وی همچنین به وجود بیش از ۲.۵ میلیون هتل و ۹۰۰ ایرلاین در سراسر جهان در پلتفرم سفر داتکام اشاره کرد و این موارد را یکی از نقاط قوت برجسته این پلتفرم دانست.
یدکداتکام پلتفرم ارائه دهنده خدمات خودرویی
بر اساس این گزارش در این مراسم “یدکداتکام”، جدیدترین عضو هلدینگ سپاس، توسط نادر نوین مدیرعامل این شرکت معرفی شد.
نوین بیان کرد: “یدکداتکام بهعنوان یک پل ارتباطی امن میان خدماتدهندگان و مالکان خودرو عمل میکند و با استفاده از هوش مصنوعی به ارتقای کیفیت خدمات خودرویی کمک میکند.” این شرکت با هدف اتصال فعالان صنعت خودرو به ذینفعان مختلف، خدماتی چون مکانیکی و صافکاری را با بالاترین استانداردهای کیفی ارائه میدهد.
چشم انداز هلدینگ سپاس در سالهای آتی
گفتنی است در این نشست، مدیران سایر شرکتها نیز بر اهمیت همکاری و شبکهسازی در صنعت تأکید کرده و استفاده از فناوریهای نوین را بهعنوان راهی برای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتری مطرح کردند.
در پایان، مدیران هلدینگ سپاس به نقش حیاتی این هلدینگ در ایجاد زیرساختهای ضروری برای رشد و توسعه کسبوکارهای مختلف در ایران اشاره کردند و بر لزوم همبستگی و اتحاد برای عبور از چالشها و دستیابی به موفقیتهای بیشتر در سالهای آینده تأکید کردند.