فرهنگ و هنر

تغییر لوگو شبکه یک سیما

شبکه یک صداوسیما از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. در این تغییر، عناصر مختلفی از جمله پالت رنگی، فرم‌های گرافیکی، المان‌های حرکتی و تایپوگرافی، مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار گرفتند.

لوگوی تازه این شبکه با ترکیب روش‌های مدرن طراحی گرافیک و هویت بصری ایرانی ـ اسلامی شکل گرفته است. این طراحی شامل دو رنگ اصلی، یک رنگ مکمل و یک رنگ پس‌زمینه بوده و حرکت‌های آن نیز از ساختار هندسی لوگو الهام می‌گیرد. همچنین، در این تغییرات، ظرافت بیشتری در طراحی لوگو و عدد یک به کار رفته که به‌صورت متناوب در کنار آن ظاهر می‌شود.

منبع خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا