فناوری

ارائه سرویس‌های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران

به گزارش کلیک قرارداد همکاری همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و مجموعه ایران‌مال به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به‌منظور ارائه سرویس‌های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران منعقد شد.

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال‌پور، مدیرعامل ایران‌مال رسید بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می‌تواند در اختیار پیاده‌سازی فناوری‌های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان‌داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ۵G قرار گیرد.

قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول گفت: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از فناوری‌هایی نظیر ۵G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

*حرکت به سوی زندگی دیجیتال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: ما با داشتن بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه شبکه های ارتباطی نسل جدید، در تلاش هستیم با بهره گیری از فناوری هایی نظیر 5G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که همراه اول از چند سال گذشته آن را آغاز کرده و در پی ارائه خدماتی است که برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان جذاب و کاربردی است.

به گفته بهروزی نمونه ای از خدمات نوین همراه اول در سال جاری، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادات خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان است.

*ارزش‌آفرینی برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران‌مال نیز با بیان اینکه همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه های منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

*اهداف و برنامه‌های همکاری 

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می تواند در اختیار پیاده سازی فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و 5G قرار گیرد.

هوشمندسازی المان های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از جمله دیگر مواردی است که در راستای اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد.

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی بین المللی فراهم می کند و خاطره ای به یادماندنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

 

منبع خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا