«اسنپفود» در بیانیهای در واکنش به گزارش دیجیاتو در مورد شباهتهای «فیدیلیو» با این پلتفرم توضیح داد هیچ دادهای را در اختیار فیدیلیو نگذاشته است.
در این بیانیه آمده است: «فیدیلیو به عنوان کسبوکاری پرسابقه همواره در سالهای اخیر توانسته با تمرکز بر تولید محتوا و گردآوری مجموعهای از نظرات به کاربران کمک کند تا انتخابی آگاهانه در حوزه رستوران، کافه و شیرینیفروشی داشته باشند.»
اسنپفود در مورد همکاریاش با فیدیلیو توضیح داده است: «اسنپفود در راستای همافزایی با فیدیلیو تصمیم به ایجاد یک همکاری پایدار با این پلتفرم گرفت. این تعامل علاوهبر تکمیل زنجیره ارزش فیدیلیو و ایجاد جریان درآمدی پایدار برای این برند ارزشمند سبب خواهد شد که فیدیلیو، قویتر از گذشته به فعالیت خود در زمینه معرفی بیطرفانه و راهگشای رستورانها نیز ادامه دهد.»
در این بیانیه همچنین آمده است: «طی این همکاری استراتژیک، فیدیلیو که پیش از این بر بستر خود محتوای ارزشمند ارزیابی و بررسی رستوران ها را داشت، ضمن تمرکز بر این ارزش، با کمک اسنپفود وارد بازار سفارش آنلاین غذا شده و زنجیره ارائه خدمات خود را تکمیل میکند.
اسنپفود ضمن فراهم کردن راهحلهای نرمافزاری برای تسهیل سفارش آنلاین غذا در فیدیلیو، یک API با عملکرد SSO را نیز در اختیار فیدیلیو قرار داده تا مشتری نهایی تجربه خرید آسان و خوشایندی داشته باشد.»
اسنپفود همچنین توضیح داده است: «رابط SSO یا Single Sign-On سازوکاری است که از طریق آن کاربران میتوانند با یکبار وارد کردن شماره همراه و دریافت OTP وارد سامانه شوند و از چند پلتفرم استفاده کنند؛ روشی امن در راستای بهبود تجربه کاربری.
همچنین در این روش، درگاههای پرداختی ادغام نشده و هر پلتفرم راهکار پرداختی اختصاصی خود را دارد که در پلتفرم دیگر قابل استفاده نیست. به عبارتی کاربران فیدیلیو میتوانند از موجودی کیف پول فیدیلیوی خود جهت خرید از اسنپفود استفاده کنند.»
در انتهای این بیانیه آمده است: «بنابراین، هیچ دادهای از سوی اسنپفود در اختیار فیدیلیو قرار نگرفته است و این همکاری در راستای همافزایی دو پلتفرم صورت میپذیرد.
اولویت اصلی اسنپفود همواره حفظ امنیت دادههای کاربران و بهبود ارائه خدمات به آنهاست.»